Operační program Doprava » Projekty (strana 4)
Schválený příspěvek z fondů EU
Celkové náklady projektu (vč. DPH)
Proplaceno příjemci - příspěvek EU

Rekonstrukce žst. Olomouc – fáze II

Místo realizace Olomoucký kraj Schválený příspěvek z fondů EU 441 503 659,50 Kč
Příjemce Správa železniční dopravní cesty
Specifický cíl SC 1.1 - Zlepšení infrastruktury pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční dopravy
Rekonstrukce žst. Olomouc je liniovou dopravní stavbou, jejímž základním cílem je vedení dvoukolejného…

Revitalizace trati Bludov – Jeseník, II. fáze

Místo realizace Olomoucký kraj Schválený příspěvek z fondů EU 499 617 250,85 Kč
Příjemce Správa železniční dopravní cesty
Specifický cíl SC 1.1 - Zlepšení infrastruktury pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční dopravy
Předmětem řešení je revitalizace trati v úseku Bludov (mimo) - Hanušovice (mimo) v km…

Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, část v km 332,200 – 333,076, II. fáze

Místo realizace Moravskoslezský kraj Schválený příspěvek z fondů EU 115 774 230,64 Kč
Příjemce Správa železniční dopravní cesty
Specifický cíl SC 1.1 - Zlepšení infrastruktury pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční dopravy
V období od 17.4.2015 do 29.2.2016 proběhla první fáze projektu, která zahrnovala zhotovení…

GSM-R III.koridor Beroun – Plzeň – Cheb – fáze II

Místo realizace Středočeský kraj Schválený příspěvek z fondů EU 262 872 295,40 Kč
Příjemce Správa železniční dopravní cesty
Specifický cíl SC 1.1 - Zlepšení infrastruktury pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční dopravy
Výstavba sítě GSM-R vytváří základní radiokomunikační prostředí v národním a mezinárodním železničním provozu.…

Zvýšení trakčního výkonu TNS, TNS Světec a SpS Bílina – II. fáze

Místo realizace Ústecký kraj Schválený příspěvek z fondů EU 263 793 172,65 Kč
Příjemce Správa železniční dopravní cesty
Specifický cíl SC 1.1 - Zlepšení infrastruktury pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční dopravy
Předmětem projektu je rekonstrukce technologie trakční napájecí stanice Světec, její technologické a stavební…

Revitalizace trati Rokycany – Nezvěstice – II. fáze

Místo realizace Plzeňský kraj Schválený příspěvek z fondů EU 538 305 898,45 Kč
Příjemce Správa železniční dopravní cesty
Specifický cíl SC 1.1 - Zlepšení infrastruktury pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční dopravy
Předmětem projektu je celková revitalizace trati, zvýšení bezpečnosti a zlepšení komfortu cestujících na…

Revitalizace trati Praha – Vrané nad Vltavou – Čerčany – II. fáze

Místo realizace Hlavní město Praha Schválený příspěvek z fondů EU 416 808 370,65 Kč
Příjemce Správa železniční dopravní cesty
Specifický cíl SC 1.1 - Zlepšení infrastruktury pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční dopravy
Jedná se o regionální jednokolejnou neelektrifikovanou železniční trať č. 210 Praha - Vrané…

DOZ Česká Třebová (včetně odb. Zádulka) – Kolín (včetně) – II. fáze

Místo realizace Pardubický kraj Schválený příspěvek z fondů EU 162 338 148,45 Kč
Příjemce Správa železniční dopravní cesty
Specifický cíl SC 1.1 - Zlepšení infrastruktury pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční dopravy
Železniční trať Kolín - Česká Třebová (v knižním jízdním řádu 2012/2013 vedena pod…

Zvýšení trakčního výkonu TNS, TNS Nymburk a SpS Poříčany, II. fáze

Místo realizace Středočeský kraj Schválený příspěvek z fondů EU 125 391 130,45 Kč
Příjemce Správa železniční dopravní cesty
Specifický cíl SC 1.1 - Zlepšení infrastruktury pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční dopravy
Předmětem projektu je výstavba nové trakční napájecí stanice (TNS) systému 3 kV DC…

Optimalizace traťového úseku Praha-Hostivař – Praha hl. n., I. část – žst. Praha Hostivař, II. fáze

Místo realizace Hlavní město Praha Schválený příspěvek z fondů EU 274 480 288,10 Kč
Příjemce Správa železniční dopravní cesty
Specifický cíl SC 1.1 - Zlepšení infrastruktury pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční dopravy
Stavba "Optimalizace traťového úseku Praha Hostivař - Praha hl. n., I. část -…
Zpět