Operační program Doprava » RSS Importy » Priorita představuje reklamní kampaň na kotlíkové dotace a věnuje se i pražským seminářům o OPŽP

Priorita představuje reklamní kampaň na kotlíkové dotace a věnuje se i pražským seminářům o OPŽP

03.12.2015 Aktuální dvojčíslo Priority informuje prostřednictvím článku tiskové mluvčí Ministerstva životního prostředí Petry Roubíčkové o rozsáhlé reklamní kampani, jejímž cílem je propagovat takzvané kotlíkové dotace. V jejich případě majitelé rodinných domů získávají nevratnou finanční podporu na výměnu zdroje tepla. O peníze, které poskytl Operační program Životní prostředí, žádají u krajských úřadů. Priorita dále nabízí souhrn těch nejzajímavějších otázek a odpovědí, které zazněly na seminářích pořádaných Státním fondem životního prostředí ČR v Praze. Otázky a odpovědi jsou rozděleny do oblastí, …

Přejít na zdroj
Zpět